sabato 11 agosto 2012

Leapsa .



Am primit aceasta leapsa de la Gabriela . Multumesc ! :) 


Reguli : 
1. Postează imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine

3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
4. Nominalizează 11 persoane (+ link) care să realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lui şi anunţă-i
6. Nu da tag-ul înapoi!



Deci..
* 11 lucruri despre mine :

1. Nu pot sta la laptop fara muzica , iar melodiile pe care le ascult ma reprezinta . 
2. Imi plac animalele de casa enorm :X( De aceea am o pisicuta si un hamster)
3. Iubesc saruturile in ploaie 
4. Nu ascult de nimeni niciodata ( parintilor mei le e foarte greu sa-mi impuna ceva)
5. Nu imi plac persoanele egoiste sau pline de fite . :)
6. Am multi amici , dar doar 2-3 prieteni . 
7. Ador sa merg in cluburi , cafenele..dar mai mult de atat ador plimbarile noaptea ..

8. Iubesc marea .
9. Sunt incapatanata , totul trebuie sa fie ca mine!:))
10. Iert greu , uneori deloc.
11. Iar in final..ce sa spun , am un caracter diferit fata de multi.

*Intrebari adresate de Gabriela :

1. Ce muzica asculti?
Depinde de starea de spirit pe care o am ..
2. Cum te`ai descrie in 3 cuvinte?

Sincera , incapatanata , prietenoasa.
3. Ce iti place sa faci cel mai mult?

Sa ma plimb noaptea intr-un oras strain .
4. Cum arata locul perfect unde te simti cel mai bine?
Pe plaja , la apusul soarelui cu persoana iubita.
5. Ce ai de gand sa faci cu viata ta?

Inca nu stiu , mai am mult pana voi fi pe picioarele mele.
6. Cum privesti trecutul, prezentul si viitorul?

Trecutul..prefer sa nu-l privesc ( nu pentru ceva de care mi-ar fi rusine , ci pentru amintirile cu .. el) . Prezentul .. sincer nu stiu , asa cum e el.. sunt realista de cele mai multe ori  (exista si exceptii) . Viitorul.. il vad intr-un cuvant - fericire , sper ca asa sa fie.
7. Ce filme iti plac? Ai unul preferat?
Da , The notebook . Imi plac filmele de dragoste , horror , triller .. dar si mai mult iubesc serialele americane.
8. Ce urasti cel mai mult?

Minciuna
9. Ce iubesti cel mai mult?

Adevarul
10. Ce stare emotionala ti se potriveste acum si in general?

"Unde sunt zilele de fericire?Au plecat si m-au uitat" -Asta sper ca spune totul
11. Ce culoare iti defineste stilul?

Albastru.


* 11 intrebari pentru tine:
1. Ce stare de spirit ai atunci cand ploua afara?
2. Care e animalul tau preferat?
3. Ce iubesti mai mult , muzica sau dansul?
4. Faci vreun sport?
5. Cum te consideri ?
6. Singur/a sau intr-o relatie?Cum te simti mai bine?
7. Care e cuvantul care descrie prezentul pentru tine?
8. Iti place sa citesti?
9. La cati ani ai avut primul iubit?
10. Daca ai avea o putere speciala , care ar fi aceia?
11. Trebuie sa fie un eveniment pentru care ai da orice sa nu se fi intamplat, care ar fi acela?

*Aceasta leapsa ajunge la :
- Ganduri rupte din mine
- In lumina blonda a lunii
- Jurnalul unei adolescente banale

- Lista va mai continua , insa nu acum , pentru ca ma grabesc.
Multumesc inca o data Gabriela pentru leapsa:*


Nessun commento:

Posta un commento